Bloggen over school

Ik was nog een rol vergeten (zie mijn posting over netwerken en rollen van 2 september jl.). Ik ben tegenwoordig ook werknemer. Mag je dan zomaar webloggen over je werkgever? Ik weet dat sommige werkgevers dat niet op prijs stellen, dus besloot ik de kwestie aan de directeur van mijn school, Stad en Esch in Meppel voor te leggen. Zij reageerde gelukkig positief. Vanzelfsprekend zal ik op mijn weblog de privacy van de leerlingen en mijn collega’s respecteren.

Op Stad en Esch ben ik gelukkig geen vreemde eend in de bijt met mijn blog en Twitter-account (@mjk). Ik heb verschillende twitterende, podcastende en bloggende collega’s. Ik stel de twitterende collega’s even voor: @barthoekstra, @berberepker, @Bioleraar, @robnooi, @markderuijter, @davidpijpaert, @mmaspringer en @peterdevisser.
En er zijn ook talloze leerlingen die twitteren (en Facebooken en hyven natuurlijk).

(Foto van de culturele avond op Stad en Esch in 2010, gemaakt door Bart Hoekstra)

Dit bericht werd geplaatst in Cybermores, Onderwijs, Rollen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Bloggen over school

  1. roel palthe zegt:

    ik twitter ook

Geef een reactie

