Formulierennachtmerries

Soms word ik midden in de nacht wakker vanwege de vraag: heb ik wel alle formulieren ingevuld, gemaild en geüpload die nodig zijn om aan de vereisten van mijn opleiding aan de RUG en mijn werk te voldoen? Deze week bleek ik drie formulieren te zijn vergeten: de nulmeting op school die wordt gebruikt om de ict- en mediawijsheidvaardigheden van alle docenten te inventariseren, de lesformulieren die in mijn digitaal bekwaamdheidsdossier van de universiteit moeten en het formulier met de gegevens van mijn school en coach dat ik aan de administratie van de lerarenopleiding moet sturen vergezeld van een kopie van mijn getekende contract.

Hopelijk droom ik vannacht van mooie gedichten van Goethe of leerlingen die alle vier de naamvallen tot in de puntjes beheersen.

(Foto van fr-k)

Dit bericht werd geplaatst in Bureaucratie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

