Meer formulierennachtmerries

Weinig tijd voor Goethe, Schiller, de Konjunktiv en al die andere dingen die Duits tot zo’n prachtig vak maken. De formulieren werken namelijk niet! De in te vullen digitale formulieren (door mij en de docenten die mijn lessen observeren) voor mijn digitale bekwaamheidsdossier doen raar! Dat komt omdat de docenten op Stad en Esch met een Apple werken, ik met Open Office en de formulieren gemaakt zijn in en voor Microsoft Word (met ingewikkelde macro’s die Apple helemaal niet begrijpt en Open Office soms niet).

Mijn noeste schrijfarbeid ziet er nu zo uit:



De collega die mijn lessen observeert, is gelukkig bereid de formulieren op een pc met MS Word in te vullen. Nu nog een oplossing voor het compatibiliteitsprobleem tussen MS Word en Open Office.

(Foto van Motograf)

Dit bericht werd geplaatst in Bureaucratie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Meer formulierennachtmerries

  1. Pingback: Aha-Erlebnis | voor de klas

Geef een reactie

